- Torsdag

Nu går jag ifrån jobbet när som helst.
idag har vi suttit och svarat i telefon på företag.
Det är lite svårt i början men riktigt roligt faktiskt.
Känner att jag behöver lite nya kompetenser eftersom jag ändå snart suttit här i ett år.
Man tröttnar på att svara på samma sak hela tiden tillslut.
Så kompetensen Företag bb-teknik är riktigt uppskattad hos mig!


Efter jobbet så drar jag och Rudi till lite butiker för att kolla "flytta-hem-ifrån" saker.
Rudi fick nämnligen bekräftat idag att hon fått lägenhet.
Jätte kul för henne eftersom hon letat efter den "rätta" lägenheten ett tag nu.
Glad för hennes skull :)!


Ikväll blir det mysa med min man och kissen som vanligt.
Vi lär se en tanka en film som jag som vanligt somnar till i sängen.
Börjar bli standard eftersom jag är så oerhört trött på kvällarna efter jobbet!
Vill hålla ögonen öppna med det går verkligen inte!
Slutar alltid med att jag somnar på Jonathans bröst med Albus på magen.
Men det är mysigt det med ;)!




Hoppas alla får en fortsatt fin torsdag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!