- Nytt hål



Tog ett till hål i örat idag!
Nu har jag tre i det ena och två i det andra.
Fint eller hur :D?






- It's finally mine


Nu är lägenheten min :D!




- Woopwoop

Ändrade planer..
Jag börjar flytta imorgon :D!




- Småstjärnorna nostalgi










- Dricka, prat och massa skratt

Underbar lördag blev det igår.
Först massa mys hemma hos Jenny.
Käka lite, snacka skit och pussa på hennes lilla 16 veckors kisse Legolas, Så otroligt söt liten kille!

Vid sex tiden så började de droppa in massa folk! Både nya och gamla ansikten.
Blev mycket dricka, prat och skratt under kvällens gång. Riktigt trevligt helt enkelt!

Fast bästa med kvällen var ändå helt klart att bli hämtad utav mitt hjärta och sedan åka hem till honom för att spendera natten ihop. Så tokkär i den där killen att de knappt finns!
Han är verkligen helt underbar.

Så en underbar lördag helt enkelt!




- Världens bästa lördag

Snart bär de av in emot stan med mamma för att titta på köksbord till mig :)!
Vid 15.00 så kliver jag på tåget emot linköping för att mötas utav min fina Jenny.
Ikväll är det fest hemma hos henne vilket ska bli super kul.
Sen ikväll hämtas jag upp utav min man och då blir det massa mys med honom.

Kan man be om en bättre lördag eller? Det har jag svårt att tro!





- Det är dags för fredagsmys!


Kvällen bestod utav;
- God mat tillsammans med mammsen och grannen Eva
- Skumtomtar framför idol
- En egen blandad rosa pantern i ett skumbad och tända ljus
- Ett lång samtal i telefon med min man

Underbar fredag helt enkelt





- En vecka

Om exakt en vecka har jag tillgång till min lägenhet!
Jag längtar så mycket!




- You make my heart skip a beat


You make my heart  skip a beat




- Den 19 November 2011 ♥

Den 19 November 2011




- Jenny

Imorgon får jag äntligen träffa min Jenny!
Vi har pratat om hur länge som helst att vi ska ses men det blir liksom aldrig av.
Ska bli så skönt att få se henne!
Vi har verkligen jätte mycket att prata om och ta igen nu efter den långa tiden som gått!





- Madonna




- Vincent


Har inte ni Tim Burton lovers sett denna så se den!
Vincent 



- You make me feel alive




- Osbourne

För att citera legenden som jag såg live för nu ca ett år sedan;

For a few fucking years ago my life was full of shit
But you know what?
I don't give a fuck!

Något att tänka på faktiskt.
Vad du än gick igenom för skit för ett par år sedan..
Spelar ingen jävla roll idag!
Så se framåt istället



- Pälsväst


Klickade hem denna väst ifrån tradera idag för 120kr (med frakt).
Kommer nog bli snyggt och mysigt över min läderjacka!




- And I'm free, I'm free fallin




- This shoes are made for walking

Bara så alla vet så dör jag snart ifall jag inte hittar ett par bra svarta converse
känner mig naken
hej då



- We'll find a place where the sun still shines



I'll be there till the stars don't shine
Till the heavens burst and
The words don't rhyme
And I know when I die, you'll be on my mind
And I'll love you
always





- Risk your own life to rescue me

Underbart att få ha hela huset för mig själv!
Mamma kommer inte hem förens imorgon kväll.
Jag och bebis ligger just nu i soffan för att se en film.
Riktigt mysig onsdag!


If I was drowning you would part the sea
And risk your own life to rescue me



- Mannen med hatten

Jag var ungefär fjorton år när jag träffade mannen med hatten för första gången.
Fast då var han inte mannen med hatten utan killen med pottfrisyren.
Han har samma charm än idag och samma underbara leende.
Lustigt de där.. att saker är så olika men ändå så lika efter hela sex år.

I mörkret så ser jag en svag gestalt utav en muskulös man som drar upp en gitarr och börja spela.
Jag lyssnar spänt och när han öppnar sina läppar och brister ut i sång så känner jag hur min kropp smälter.
första, andra, tredje..  såld till den generade tjejen på sängkanten!






RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!