- http://tesswedin.devote.se/

http://tesswedin.devote.se/

Byter blogg till Devote
Kika in







- Saknar dig min vän ♥



Fick den här bilden i ett mms idag, bilden är ungefär 4år gammal!
Får mig att inse hur mycket som hänt sedan dess.
Vänner man saknar och stunder man trodde att man glömt.
Bilden visar mig och Victor, min gamla bästavän.
En utav de få människorna som jag vet alltid kommer finnas där för mig.
Även om vi glidit isär något oerhört.
Saknar dig min vän ♥




- Texas

Idag blev vi bjudna på Texas longhorn utav Jonathans far :), Riktigt mys!




- Dumbledore




- Vill hem!

Sitter på jobbet och har världens segaste timmar framför mig!
Vill bara hem, det är ju lördag liksom?
Vem vill egentligen jobba en lördag? Jag har svaret.. INGEN!

Bläääääh!




- Beetlejuice



Man kan ju inte annat än älska Tim Burtons filmer!




- Min stora kärlek











Trevlig helg gott folk!!




- Nemo ♥




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!