- Nemo ♥




Kommentarer
Postat av: minnalina

svar:

jaa, bara för att de är djur och inte människor betyder det inte att man kan behandla dem hur som helst! nej jag förstår dig, det var samma med mig. jag lät det rinna ut i sanden, jag ville inte ha någon kontakt med henne och kontaktade heller henne aldrig mer. jag skulle nog bara stå och skälla på henne tror jag!



jag har en app på min iphone som jag har laddat hem, befunky heter den och sen finns det typ MILJONER till appar som man kan redigera bilder med :) vilka fina bilder på er, och vilken bra blogg! kram

2012-02-06 @ 14:56:18
URL: http://mmmmlb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!