- I won't let you go




- 12 Days of Potter Christmas




- Så oerhört långt

Jag längtar efter ögonblick som jag inte riktigt kan längta efter
Det är så oerhört långt bort men ändå så nära mitt hjärta
Att starta sin framtid för tidigt är kanske ingen bra idé
Men det känns hemskt att vänta och längta
Man får njuta utav ögonblicket




- Lumos maxima




- Underbar Jul

Underbar Jul blev det!
Tack alla som delade den med mig





- God Jul!

God Jul ♥




- Den värsta morgonen

Imorse måste ha varit den värsta morgonen på länge!
Har vant mig vid att jobba kväll vilket jag inte skulle göra idag.
Ovant att gå upp tidigt för att börja 08.15 när man vanligtvis börjar vid 13.30!
Det blev inte bättre av att Jonathan och Albus låg i sängen och myste..
Önskar jag kunde stannat kvar i sängen med min man hela dagen




- Strålande jul

Hej hej julkänsla! ♥




- Bed of roses


Bon Jovi




- En månad ♥

En månad med min man ♥




- Under the red hood

 
A lone wolf tired and hungry, he won't let you near.
Watch your step, don't make a sound, heavy breathing will reach his ear.


If he sees you, you should pray he will let you go.
Or that your legs will hold, as you are hunted through the snow.
...


A wolf walks alone, guided by his nose and the moon.
Searching for his release, and hope he finds it soon.


Feared by many, who just can't understand
All he wants is for someone to care, and reach out a gentle hand.


Haunted by a primal desire to kill.
He sheds a tear as he rips your throat, against his own will.


Tormented by solitude and rage he howls.
Scaring every animal in sight, even the mighty owls.


Through dark woods the journey goes on.
Suddenly he stops and feels, that all his pain has gone.


In front of the wolf stood a pretty girl, all dressed in black and red.
The end of the road, he found his release, as he falls down to the ground, dead.


A wolf is stronger than most, in both heart and head.
But he found peace at last, in all those beautiful words she said.


/S




- Julklappar

Jag hatar det där med julklappar!
Omöjligt att komma på vad f*n man ska köpa!!
OOOOH!




- Sliten tjej

Länge sedan jag var så här trött
Och imorgon är det lördag men inte är jag ledig för det.. surt :/
Nu vill jag bara hem och sova!

Trevlig helg på er!




- How to swim




- Mitt liv med honom

Är det normalt att känna sig som en hopplöst förälskad tonåring när man är snart 21år?
Så fort jag är ifrån personen så känner jag saknad och när jag är hos honom så kunde det inte vara bättre!
Jag är hopplöst förälskad i världens bästa kille..
Jag kunde seriöst inte be om mer än det jag får utav honom
han ger mig allt och lite till!
Ni vet så där underbart perfekt och fantastiskt som på en amerikansk film,
Så är mitt liv med honom!






- Mer/Övertid Bet

Just nu sitter jag och jobbar av två timmars betald övertid.
Skönt som fasen och behövligt med extra cash nu när jag inte bor hemma längre.

Idag ska jag umgås lite med Elin :), Hon ska träffa Albus och se min lägenhet.
Sen kommer min man och sover hos mig.. Underbart!

Puss på en bra tisdag! ♥




- Albus


Här är han :)!
Min lilla 14veckor gamla Albus som är 50% chinchilla perser och 50% bondis.
Kärlek




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!